tirsdag den 28. september 2010

Mail # 2

Hej Dorte,


Reklamation bad os få ALT tilbehør til den bærbare ind. Det være sig papirer, cd’ere, labels, oplader og hvad der end var med i kassen da den blev åbnet første gang.

Da vi ikke har fået besked på det er landet fra jer, beder jeg dem lave en faktura hvis det ikke er os i hænde senest fredag. 1. oktober 2010.
Med venlig hilsen
Best regards
Henrik Sparvath

10 kommentarer:

  1. http://cando.dk/Spg131243.aspx

    http://www.amateur-invest.com/personal/proshop.htm

    http://www.hardwareonline.dk/traad.aspx?tid=251602&fid=10

    http://www.piratgruppen.org/forum/archive/index.php/t-65584.html

    SvarSlet
  2. Følger denne sag med stigende vantro, mens hårene rejser sig på hovedet af mig. Tror du skal tage fat i et forbrugerprogram, pronto. Manden truer jo!
    Sofie

    SvarSlet
  3. Hvad skal han med alt gejlet? Samler han?

    Meget mærkeligt firma.

    SvarSlet
  4. Hvad er bliver der linket til i den første kommentar?

    SvarSlet
  5. Alle linksene (tak anonym), henviser til sager der ikke er løst tilfredsstillende fra Proshops side.
    Jeg kan også henvise til mit første indlæg idag, hvor mit svar på deres første mail er.

    SvarSlet
  6. Hvad fanden er det for noget altså? Du beder om en forklaring og en løsning på Deres krænkelse af dine personfølsomme oplysninger og så vil de sende Dig en faktura på... japanske brugsanvisninger og cdrommer, eller hvad? Det er sgu da ikke DIG, der skylder DEM noget! Vred, vred, vred. Altså!

    SvarSlet
  7. Han er sgu en narrøv! Øv, hvorfor skal det hele være så besærligt, når det ikke er din fejl?? Sådan en IDIOT!

    SvarSlet
  8. Hihihi han er jo for meget... Det bedste forsvar er et angreb !!! Wiiieee vi truer hende med at skulle betale noget... Så stopper hun nok !!!

    Kæft et taber firma !!!

    Pøj pøj

    SvarSlet
  9. Følger sagen med spænding!

    SvarSlet