tirsdag den 28. september 2010

Mail fra ProShop

Modtaget tirsdag deb 28. september 2010

Hej Dorte,
Da jeg ikke kan se I har sendt tilbehøret fra den bærbare retur er jeg nødt til at bede om en tracekode som dokumentation senest fredag d. 1 oktober 2010 ellers værdifastsætter vi det tilbehør der mangler og sender dit firma en faktura på dette til øjeblikkelig betaling.

Med venlig hilsen
Best regards
Henrik Sparvath
Proshop ApS ♦



Mit svar:
Hej Henrik Sparvath,

Jeg er ikke klar over hvad du mener. Den bærbare computer jeg formoder du henviser til blev sendt retur til jer på en postseddel udstedt og fremsendt fra jer, under reklamationsretten.
Efter 2 mdr. fik jeg telefonisk besked på, at den ikke kunne repareres og at jeg fik refunderet købssummen, hvilket er sket.
Den bærbare blev returneret med batteri og opladningskabel, så jeg er ikke klar over hvad du henviser til?
Jeg kan undre mig over, at i kontakter mig, 2 dage efter jeg har opdaget og offenliggjort, at den returnerede HP Pc, som jeg formoder du henviser til, er dukket op uformateret hos en forbruger, der har købt den hos SHG.
Jeg gør opmærksom på, at al korrespondance fra Proshop/SHG fortsat lægges på min blog. www.lebbeliv.blogspot.com.
Med venlig hilsen
Dorte Falkenberg

2 kommentarer:

  1. Kæft, hvor er det langt ude.

    Skal du ikke lige ringe til kontant på dr1?

    hmm... Det plejer jo at hjælpe at komme i avisen.

    Eller hvad med Århus Stiftstidende?

    Jeg regner i alt fald aldrig med at skulle købe ved proshop.. Shg har jeg nu aldrig haft dårlige oplevelser med...

    SvarSlet