Hej Dorte,
Reklamation bad os få ALT tilbehør til den bærbare ind. Det være sig papirer, cd’ere, labels, oplader og hvad der end var med i kassen da den blev åbnet første gang.
Da vi ikke har fået besked på det er landet fra jer, beder jeg dem lave en faktura hvis det ikke er os i hænde senest fredag. 1. oktober 2010.
Med venlig hilsen
Best regards
Henrik Sparvath
http://cando.dk/Spg131243.aspx
SvarSlethttp://www.amateur-invest.com/personal/proshop.htm
http://www.hardwareonline.dk/traad.aspx?tid=251602&fid=10
http://www.piratgruppen.org/forum/archive/index.php/t-65584.html
Følger denne sag med stigende vantro, mens hårene rejser sig på hovedet af mig. Tror du skal tage fat i et forbrugerprogram, pronto. Manden truer jo!
SvarSletSofie
Hvad skal han med alt gejlet? Samler han?
SvarSletMeget mærkeligt firma.
Hvad er bliver der linket til i den første kommentar?
SvarSletAlle linksene (tak anonym), henviser til sager der ikke er løst tilfredsstillende fra Proshops side.
SvarSletJeg kan også henvise til mit første indlæg idag, hvor mit svar på deres første mail er.
Hvad fanden er det for noget altså? Du beder om en forklaring og en løsning på Deres krænkelse af dine personfølsomme oplysninger og så vil de sende Dig en faktura på... japanske brugsanvisninger og cdrommer, eller hvad? Det er sgu da ikke DIG, der skylder DEM noget! Vred, vred, vred. Altså!
SvarSletHan er sgu en narrøv! Øv, hvorfor skal det hele være så besærligt, når det ikke er din fejl?? Sådan en IDIOT!
SvarSletHihihi han er jo for meget... Det bedste forsvar er et angreb !!! Wiiieee vi truer hende med at skulle betale noget... Så stopper hun nok !!!
SvarSletKæft et taber firma !!!
Pøj pøj
Følger sagen med spænding!
SvarSletOMG et fjols...
SvarSlet