onsdag den 23. marts 2011

Jord i hul og løb på landet

Ugidelig mandag blev afløst af determineret tirsdag og onsdag. Resultat, rigtigt meget håndgribeligt stuff på arbejdet. Et hul i jorden fyldt med jord (den nye bed i haven), og andre praktiske husting.

Og jeg har løbet med den lokale løbeklub for første gang. De var sgu lidt mærkelige. Ingen modtagelse, sikkert usikre på hende den unge nye (de fleste var 50+) og sgu fanden om de ikke løb fra mig, så jeg måtte vente på en bagtrop under dagens 5 km. Men fuck alt det, for outcommet er at jeg løb 5 km på en ok tid og mærkede at jeg vist ikke lige presser mig selv meget når jeg løber alene.
De får mig ikke rystet af. Jeg dukker op igen på tirsdag. Med alt gearet og mine farlige 38 år.
Nu er det min mission og se om det er en flok sure mænd og koner fra landet der løber pænt stærkt, eller de i virkeligheden er usikre mænd og koner fra landet der løber pænt stærkt.

Jeg har desværre ingen billeder fra løbeklubben (lidt svært at fotografere med ovenstående stemning), men jeg har et af mit hul - nu med jord :o)

2 kommentarer:

  1. Hihihihi det billede der minder mig om noget fra Flashdance hihihi

    Min erfaring siger mig at dem der virker mest overlegne og .. bæææ er somregl ret uskikkere og generte... !

    Og helt ok søde når man kommer igennem deres mur... Og husk med et smil kan man komme langt...

    God løbe tur... næste gang...

    Fedt bed - Hvad skal du have i det ?

    Hyggehygge
    Marianne

    SvarSlet
  2. Det er så flot at du er begyndt at løbe, Prophecy! Jeg har hele tiden planer om det - men sker der noget? Det bliver i stedet til en travetur hver dag i raskt tempo, fordi jeg hele tiden må stoppe og fotografere. Jeg håber, de sure mennesker bare er generte ...

    SvarSlet