fredag den 13. august 2010

Byggeprojektet

Der sker en lille smule. Mest afstemning med levering fra den lokale trælast, opmåling og deslige. Tømrerne holder ferie (som også jeg), men er tilbage lige om lidt.
Indtil videre er der gravet huller til betonklodser, hvor terrassen (Decket), skal være, derfra til nyt tag, ny isolering, kviste og værelser på 1. salen.

Jeg forstår ikke (og magter ikke?), at min ferie er slut mandag morgen. 2 uger har jeg tusset herhjemme, med praktiske opgaver, vasketøj og hyggelige aftener med L. Jeg er på ingen måde klar til hverdagen, eller til duften af efterår der ligger i luften.
På ingen måde.


4 kommentarer:

  1. Synes det er vildt spændene alt det du har gang i.

    På mandag kommer der nogen her og kigger... Vi skal have lavet dræn på den ene side af huset... Så kælderen forhåbenlig bliver tør....... Det bliver noget gris, med alt det grave arb....

    Rigtig god weekend
    Hyggehygge
    Marianne

    SvarSlet
  2. Ja, lidt gang i det er der da....forstår så godt din lyst til mere ferie

    SvarSlet
  3. Jeg måtte lige kigge ind om din blog også! Hold da op et bygge projekt I har gang i. Det bliver jo et helt nyt hus. Kan godt forstå din ferie er billigt til salg. Det er også virkelig mærkeligt at vi pludselig for alvor har sensommer og ikke højsommer. Lidt vemodigt. Heldigvis er det meget solskin tilgode endnu (jeg tror på det), men ikke det samme uden ferie! Håber, du kan nyde den sidste weekend!!

    SvarSlet
  4. nej det er fandme også hårdt når hverdagen melder sig. Men du skal nok klare det prophecy!
    God weekend

    SvarSlet