mandag den 8. februar 2010

I'll Kill You......

Det følgende indlæg er top hemmeligt. Seriously. Hvis du læser det, holder du bøtte, vender det ikke med nogen, og googler ikke noget. 
Jeg er forelsket. Ikke kun i min kæreste. Jeg har sommerfugleforelskelse i maven, fordi jeg i dag fandt den geniale løsning, på mine manglende kvadratmeter. Den koster gør den. Den er dyrere end en træhytte men billigere end en tilbygning, og så er den SÅ meget mig.

Jeg præsenterede objektet for min forelskelse, for min tømrer ven, der mente:
- den er for dyr
- den er ikke lavet godt nok
- det kan vi gøre selv

Nøj, jeg blev pigefornærmet. For hvornår? Tømrer mænnerne jeg kender, får sommeren over rigeligt travlt med min 1. sal, husets førstesal. Og jeg vil ha den her nu. NUUUUU....
Det værste var, da han sagde: "Jeg kan ikke se det", som i 'I aint feeling it".

Hun er smuk, hun er velformet, hun er voluminøs og hun er til salg. Sounds good.

Du får et billede nu, men husk: "Shhhhhhh.....ikke fortælle nogen noget, or I'll Kill you".
http://www.youtube.com/watch?v=1uwOL4rB-go


Forestil dig den malet helt sort, med hvide vinduer, eller helt hvid. Med lille bitte brændeovn, og 12 fine, lyse m2 kun til mig og mine kreaprojekter, indfald, dagdrømmerier og skriverier. And the best part, - hvis jeg flytter, flytter den med.....
Hvis jeg får råd til den, ønsker jeg mig ikke noget til både jul og fødselsdag. Promise.

5 kommentarer:

  1. Den er såååå fin! Køb køb køb! :-)

    SvarSlet
  2. En lille fiks sag....kender ikke prisen, men tror måske også, der kunne laves noget selv, hvis den er i den dyre ende....

    SvarSlet
  3. @ Ully, ja, den er fin fin fin
    @ Lavendel, ja, men det kræver mere håndværker håndelag end jeg kan mønstre. Som den står, ville jeg kunne male/bygge det der mangler, men ét er at finde en tilsvarende gammel vogn, noget andet er med gulv, isolering osv.

    Status idag, er at jeg intet har hørt fra 'ejerne', og jeg skår koldt vand i det forelskede blod. Den vogn jeg skal have, dukker op.

    SvarSlet
  4. Den er da SÅ fed !!!

    Hvad koster sådan en ???

    Fedt klip !!!

    Tænker også at håndværkere ikke kan bygge en med sjæl, for det har sådan en brugt en, og det gir i min verden, ro og grobund for hygge.

    Pøj pøj

    Hyggehygge
    Marianne

    SvarSlet
  5. @ Jule Mig, de koster mellem 10 og 80.000 den slags 'skure', alt efter størrelse, stand og sælger.
    M
    jeg har endnu intet hørt. Alternativt må jeg finde en 'vogn' jeg selv kan ombygge til en glashimmel.

    SvarSlet