tirsdag den 26. januar 2010

Blå, også dagen derpå

Jeg har altid været glad for farverne blå og grøn. Havet og haven. I dag, tog jeg en smuttur, på vej ud til en af mine klienter, og besøgte en Røde Kors butik, i en lille bitte by. Som ventet, var der mange mange fine ting. Men dagen i dag blev blå. For 80 (!!) kr. blandet blå (og lidt træ).

Da jeg jo endnu ikke må købe ting til huset, er trælampen (sikkert en Le Klint knock off, da den er lysere end den jeg i forvejen har), måske en fødselsdagsgave til en ven. Det blå karton, skal jeg bruge til et projekt, der i dag blev besluttet (hemmeligt), bøgerne er en gave til kæresten og den lille fine fine krukke med låg, er til hvidløg forestiller jeg mig. På køkkenbordet, i nogens...hjem :o)

Jeg havde kun 15 minutter, og syntes jeg gjorde det meget godt, er ret glad for alle tingene, og for så små penge....

1 kommentar:

  1. Uh, blå er godt. Og sikke nogle fine ting! Spændt på, hvad kartonen er til...
    Fonz er en killing.

    L.

    SvarSlet