mandag den 1. oktober 2012

Det med vejret

Jeg trækker vejret dårligt i dag. Siden i går. Nedsat vejrtrækning eller besværet vejrtrækning som vi terapeuter ville kalde det. Dagens uddannelse er sat på hold. Jeg skal ingen steder. Jeg skal være her på matriklen, med ild i brændeovnen og koncentrere mig om min vejrtrækning. 

Tænke tanker, mærke følelser og holde op med at have travlt. Holde op med at ville fixe mig selv, blive hel over nat og komme tilbage til den helingsproces jeg fik en god start på. 

Helingsprocessens grundpiller består af motion, awareness og den gode samtale - men i dag er jeg træt af at tale, træt af at løbe, træt af at fixe.
 I dag vil jeg ligge. Glo ud i luften. Tude hvis der er tårer og finde pæne billeder på pinterest. Billeder der er mig, der kunne være mig, der er fine. 


1 kommentar:

  1. elsker Pinterest....er vi venner der??eller hvad man nu er på Pinterest....knus - og se at finde en flyver til Marseilles!!!

    SvarSlet