onsdag den 23. november 2011

Verden derude

Selv om min verden pt. hænger stramt sammen med trussel om lønnedgang, cancer og familiære udfordringer, er det glædeligt at se at resten af verden kører videre. Tag nu bare diskussionen om Bella Sky hotellet. Jeg kan ikke sige det bedre selv end det allerede er sagt:

http://www.annabk.dk/2011/11/bella-sky-kvindeetage-en-plat.html

Anna B.K skriver skarpt og jeg nyder at læse hendes ord.

..og kirkevielse, skal vi nu have det (os, homo'erne)? Er ikke helt klar over hvad jeg skal stille op med den - andet end at "man gerne vil inviteres", selv om man ikke kan komme. Så at vi får muligheden, hilser jeg velkomment.

Til alle læsere, jeg ser jer - læser også med, men får som i har opdaget kommenteret meget lidt. Det er ikke dovenskab. Promise.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar