fredag den 15. juli 2011

Wanna and Gonna

Wanna:
- kravle hjem under dynen, hvor det er helt tyst for en tid.
- varmt karbad
- en uge med de 7 (!) dvd'ere jeg har bestilt på amazon.com/uk i dag
- en uge med den boremaskine og slagboremaskine jeg "kom til", at købe hos den lokale trælast (Pis lækker Makita Jubilæumssæt, med 22 minutters lynoplader)
 - sove til L. kommer hjem og holder om mig
- lukke resten af verdenen ude

Gonna:
- holde weekend med de mulige elementer af ovennævnte
- passe mit job mandag til torsdag fra kl. 08.00 til 16.00
- tage én dag af gangen, med jobbet og alene med "kollegaen"
- huske at trække vejret
- passe venindens hus mens de er på ferie
- ringe til min mor ofte, for at følge med i hendes udredning

5 kommentarer:

  1. Hej du <3

    Har nok ikke læst ordentligt med, men hvad er det for noget, med din mors udredning?

    Og hold ud....der er ikke længe igen, til L kommer hjem :-)

    SvarSlet
  2. Marianne - ja, "i get points for breathing" er mit motto i dag

    Dragon - <3

    June - Min mor har fået konstateret knuder på/omkring lungen og de er ved at udrede. Vi håber det bedste. Og ja tænk, sidste fredag aften uden L. :o)

    SvarSlet
  3. Puha....lyder sgu heller ikke for godt. Jeg krydser for, at det er godartede knuder <3

    Og ja...kun 6 dage igen :-)

    SvarSlet