lørdag den 28. maj 2011

Ude og inde

 Der sker ting i haven og alt vokser. Squash og butternutsquash.

 Æbletræet har mindst 10 kommende æbler (sidste års høst var 3)

 Løg

 Salat og radiser

 De første er høstede og spist


 Men går jeg i haven denne weekend? Nej, det regner, så jeg maler, maler og maler på 1. salen, hvor den sidste håndværker i torsdags forlod bygningen. Så nu er der kun mig, mine pensler, mit sæbelud og min fugemasse. Happy days. Projektet er snart færdigt. Efter 1 1/2 år, har jeg snart en 1. sal at bo i. Hvis jeg tør, det går jo fint hernede i stueetagen :o)

8 kommentarer:

  1. Har masser af lyserøde storkenæb...de breder sig vældigt og er ca. 30 cm høje - var det noget??
    Flittige kvinde?

    SvarSlet
  2. Det var bestemt noget, er stadig i mit lyserøde hjørne ;o)

    SvarSlet
  3. Du er nok den mest tålmodige quinde altså.. HALVANDET ÅR!!! jeg tror jeg var gået helt i spåner forlængst, MEN jeg siger dig så også at når der er helt færdigt så vil jeg se billeder vil jeg :)) Det må også være noget helt særligt at gå der som det sidste og helt alene male færdigt og gøre ved.

    Jeg ønsker dig en dejlig søndag og håber at du har det godt. Mange kærlige knus
    Henriette :)

    SvarSlet
  4. hej Prophecy....nej hvor skønt at se alt det som gror...er det ikke klematis´en på et af bilederne ?
    Dine løg står supergodt...sikken en dejlig køkkenhave...og det der bord under æbletræet er skønt...kablerulle, vil jeg tro...jeg ved forresten ikke om I bruger det som bord, det ligner bare lige et bord..
    Og held og lykke med det sidste af førstesalen...jeg kender godt det med projekter, der forløber over lang tid...dejligt at få færdige, men ting tager jo den tid ting tager...sådan skal det være....
    Mon ikke den kommer i brug :O)

    Venlige weekend tanker her en søndag...lidt weekend er der da tilbage...

    Anita

    SvarSlet
  5. Henriette - jeg lover der kommer billeder når jeg er færdig :o) Følger dig trofast, uden at sige så meget. Kh

    Anita - Jeg tror ikke det er en klematis, i hvert fald ikke de to jeg har plantet. Kan vedbed blomstre? Kabelrullen er rester fra jobbet, som gnske rigtigt nu bliver et cafebord - nu er weekenden snart ovre, så god uge til dig :o)

    SvarSlet
  6. Det ser dejligt ud. Og hvor må det være fantastisk at være i gang med slutspurten ovenpå! Må jeg ikke ønske mig et indlæg, når du er helt færdig deroppe, hvor man ser billeder fra hele processen? Bare for lige én gang mere at slå fast hvor umådelig stort et projekt du er lykkedes med?

    SvarSlet
  7. Seeeejt!! Glæder mig også til billeder..

    SvarSlet
  8. OK, jeg graver nogen op...lige om ...ikk' så længe

    SvarSlet