onsdag den 12. januar 2011

Vejrudsigten down under


Om mindre end 3 uger skal L. til Brisbane, Australien. De har sensommer nu , og der ligger gennemsnits temperaturen på 25-30 grader, hvilket gør mig temmelig glad på hendes vegne. Mindre glad, udover det faktum at hun skal være væk 6 mdr, gør det mig at der er lidt vel meget vand i området nu.
Faktisk så meget vand, at der i skrivende stund evakueres 20.000 boliger fordi de forventes at blive oversvømmet i dag.
Det vand må godt lige slappe af, inden hun ankommer den 30. januar.

2 kommentarer:

  1. Jeg har godt nok også tænkt på jer, efter det gik op for mig, at det var Brisbane, L. skulle til.

    Jeg krydser fingre for, at nogen finder bundproppen inden da...

    SvarSlet
  2. Du er sød, baby.
    De fraråder indrejse pt. Får smser fra folk, som synes, det er synd for mig og håber, at jeg kan få pengene retur for billetten. BUT I'M GOING, no matter what... Men jo tak til at bundproppen snart findes...

    SvarSlet