mandag den 20. september 2010

Hvor hvor hvor?

Læste i det et blogindlæg, sakset fra en terminsgruppe? Et hylende sjovt indlæg om noget med voks og et badekar. Nu kan jeg ikke finde/huske hvor det var/hvem det var hos, da det ikke er en af dem jeg følger fast.

Kan du hjælpe? Jeg lover at vise indlægget hvis jeg finder det, for det fik mig til at grine midt i arbejdstiden, ...(Man læser jo ikke blogs i arbejdstiden?) UPSI.

Ellers, bare mandag. Er træt i kroppen, brugt, med blå mærker, splinter og rifter de steder på kroppen, der ikke har været gemt i en gummistøvle eller en termovest under arbejsweekenden. Måske meget godt, jeg snart skal lave ingenting, i 2 x 4 uger (Gisp).

2 kommentarer:

  1. Google voks og badekar. Så finder du den - og det er altså en vittighed og ikke en rigtig historie. Der findes også en engelsk version ;)

    SvarSlet
  2. Æv, troede den var rigtig, men tak for tippet Alice :o)

    SvarSlet