søndag den 15. august 2010

Selvforsyning og drømme

Jeg så Bonderøven retro i aftes (igen). Han anbefalede en bog om selvforsyning

 og jeg blev atter inspireret.
Der er langt til selvforsyning, men jeg mere selvforsynende end bare for et år siden.

Gulerødder, kartofler og røde buskbønner fra egen produce



Afventer fortsat at disse bliver klar



Mens jeg er holdt op med at vente på disse



Nogen kom først....

De her bliver klar ét bær af gangen - mundgodter og ikke noget til marmelade og smothies


Kort sagt, den nye have kan noget, og så har jeg ikke nævnt brombær, salat, æbler (7!) og radiser.
 Lidt af gangen og prøv dig frem, som Søren Ryge siger.


Drømmene er der, sammen med drømmen om et træhus


Amazon, i looofe ju!

3 kommentarer:

  1. Tillykke med høsten, det tegner godt! Og det man selv har avlet smager helt specielt godt :)
    Godt med løbeturen - det er sq da godt at løbe så længe!

    Kh Karina

    SvarSlet
  2. Hej

    Du har vundet min Give Away.

    Hyggehygge
    Marianne

    SvarSlet
  3. Den fås jo også på dansk....bogen

    SvarSlet