fredag den 28. maj 2010

The winner is...


Nå, ja - måske ikke lige the winner, men jeg har fået en award, en blogaward, hvor cool er det?
Jeg fik den af Kvinden der husker, og tak for det!

Der følger regler med (hm, bliver lidt modsat når der er betingelser på en gave), og de er:

  • Kopiere adwarden ind på din blog. (ok)
  • Tak og link til den, der har givet dig den. (betyder tak liså meget, når det er bliver sagt man skal?)
  • Link til 7 andre og spred lidt glæde. (Det gør jeg gerne)
  • Fortæl 7 ting om dig selv. (hm)
7 ting om mig:
  1. Jeg elsker Nutella. Morgen, middag, aften. Med pandekager, toast og med ske (ja, ske)
  2. Jeg kan godt lide amerikansk contrymusik af og til
  3. Jeg ville gerne have været Britney Spears, altså inden hun gik "I-shave-my-hair-and-show-my-pussy" amok. Nu er jeg glad, for at hun er hun og jeg mig.
  4. Jeg kan ikke tåle selleri, kommen og kun begrænsede mængder karry
  5. Jeg er bange for kakkerlakker, MONSTER bange
  6. Jeg drømmer om et hus ved vandet
  7. Jeg tror på karma

De 7 jeg gerne vil invitere (og som IKKE behøver takke) er:


Jeg håber i hopper på!
God weekend i blogland (og the real world)







3 kommentarer:

  1. Hej :)
    Jeg er ligeglad, takker alligevel ) og dejligt at høre lidt om dine "særheder" som er øhh hvad skal jeg skrive??? lidt skør og søde og poetiske

    Rigtig god weekend. Sidder her og dulmer nerverne med et godt glas rødvin.

    God weekend

    Kh Karina

    SvarSlet
  2. Altså, Prophecy - nu har jeg det jo helt skidt med at forlade foretagenet, når du er så sød at indstille mig til en award. Jeg trodser altså også lige reglerne, og siger a big fat thank you! Det er ret fint. Jeg kvitterer med 7 ting om mig her;

    ¤ Jeg elsker ord. Men den koncentration ord kræver, elsker ikke altid mig.
    ¤ Jeg elsker kor og acapella-sang i harmonier, og er kun lidt flov over at sige, at jeg har en plade med Basix. Og elsker den.
    ¤ Jeg er et udpræget B-menneske, der elsker at gå tidligt i seng.
    ¤ Hvis ikke jeg havde bare en nogenlunde udviklet samvittighed, spiste jeg kage til morgenmad. (Og frokost og aftensmad.)
    ¤ Jeg gør en dyd ud af, ikke at matche mit tøj med hinanden.
    ¤ Hvis jeg så meget som kigger på en jordnød, hæver mine læber op til firedobbelt størrelse.
    ¤ Jeg har flere dvd'er med Will & Grace, end jeg har skønlitterære bøger.

    Og med det; au revoir! (Seriøst; på gensyn. Jeg bliver vist ved med at stalke dig, og du ved, hvor du kan stalke mig.)

    SvarSlet
  3. @ND - deal, og tak for nu (her)

    SvarSlet