søndag den 11. april 2010

Ikke genug tid

Fantastisk med en hel weekend, kun (næsten), til gode ting og projekter. Hvis det stod til mig, rodede jeg rundt ude i haven fra fredag eftermiddag til søndag aften, men dels kan kroppen ikke holde til det, dels skal forholdet plejes og dels er der også et par mindre passions agtige ting der skal ordnes når der er weekend. Som fx. vasketøj. Blot har jeg det sådan at jeg nyder vasketøj.  Nå sidespring.
Lørdag morgen. Omkring kl. før syv. Kæresten og katten sover og jeg tusser rundt i haven med min ynglingskop og ser solen stråle.

Dagens anbefaling: Jeg købte filmen "Julia & Julie", på Amazon, da jeg ikke nåede den i biografen  Og BOY er den anbefalelsesværdig - og er man som jeg rund-pjattet med Meryl Streep og kan lide blogging og mad er det win-win over hele linjen:
"Trailer til Julia og Julie" - og hvis i overvejer at købe filmen, så vælg udgaven, hvor der følger en opskriftsbog med - genialt koncept.

Efter 3 timers have-grave-bygge-planere projekt søndag, kørte vi til det årlige marked i Krogsbøllehallen. Hyggeligt sted, med ufatteligt meget skrammel, men søde mennesker, god kage og kaffe og jeg fik da også lidt med hjem, som kassen på billedet indikerer. Hende den anden gik så i photoshop-mode med mit kamera og forevigede hint og meget.

"Planter og vækster i Europa", med fine tegninger


Sødt natbord med endnu sødere indlægspapir, hvis jeg blot orkede flere kommode projekter.


Pænt fugleur? (not)


Ja, ugle ølkrus!(Intet af ovennævnte er i den kasse jeg bærer under armen).



Jeg ærgrer mig lidt over at jeg ikke hjembragte denne lampe. Den kunne blive fin sortbejset.

Nu er det sen eftermiddag og tid til en halv på øjet. L. har på kraftig opfordring bagt chokoladekage, så hele huset dufter.




5 kommentarer:

  1. Tak for anbefalingen - kæresten har nemlig snart fødselsdag. Vi nåede den heller ikke i biografen og hun er også streep-fjollet - og kogebogen er så til mig :-)
    Nu er jeg personligt ikke så vild med skrut&skrammel markeder, men de der ugle-ølkrus! Geil! ;-)

    Lyder til at have været (og stadig er) en lækker weekend!
    Lieben Gruss aus Berlin

    SvarSlet
  2. Lyder som en dejlig weekend !!! Jeg stemmer stadig for at vi får en 3 dags arbejdsuge og 4 dages weekend... Det er bare sådan.. mere fair.. !

    Her er en blandet duft at drømmekage, chokoladekage, alm maling of oliemaling..... !

    Må have den film, har efterhånden hørt SÅ meget godt om den !

    Hyggehygge
    Marianne

    SvarSlet
  3. Hej
    Fin blog du har her.
    Jeg har set filmen og var vild med den. Meryl Streep er helt fantatisk og bærende i filmen.
    Fint hus I har der.
    Kh Karina

    SvarSlet
  4. Ja, den film ville jeg gerne ha' set...men kan da ikke nå det hele.
    Jeg nåede f.eks. ikke markedet i Krogsbølle...øv..:-)

    SvarSlet
  5. Dejligt marked du var på i Krogsbøllehallen - lige noget for mig ;-) Men vi har heldigvis også sådan nogle nord for København, og jeg vil holde udkig efter filmen, du fortæller om.

    SvarSlet