tirsdag den 6. april 2010

Hverdagen

Fuck, hvor jeg hyggede i går. Med mig selv, med haven og med katten. Vågnede i løbet af natten, og kom i tanke om, at jeg var alene - og drog et lettelsens suk.

Dagen blev brugt til tussen rundt i haven, savet lidt brænde og så holdt jeg fingrene fra 1. salen, hvor jeg ikke er færdig endnu, mangler at tage monster store- og mange søm ud af bjælkerne og slæbe mursten og mørtel fra skorstenen ned, men mine hænder og arme kan ikke klare mere ligenu. Så der er dømt skinner til dem og kun lidt arbejde hver dag.
Det gør nu ikke noget (jo med hænder og arme er det da træls), for den Pæne kommer i weekenden og vi skal bare være os, hygge og jeg skal arbejde lidt videre. Derudover har bedste lebbeveninden meldt sin ankomst til morgenkaffe med kæresten - det er da for fedt. Savner hende i min hverdag og glæder mig til hun om 1 år og nogle måneder er færdig med at læse på Djævleøen.
Jeg sender gode tanker til jer alle og jeres dag.

1 kommentar:

  1. Gode tanker lige retur til dig !!!!

    Hyggehygge
    Marianne

    SvarSlet