tirsdag den 2. februar 2010

Snestorm, ja tak!

Ja, det kan godt være vi har fået meget og måske også nok. Sne og vinter. Men jeg ønsker mig snestorm og sne inde i morgen onsdag, tak.
Alternativt skal jeg nemlig til temadag (job), og det har jeg absolut ikke lyst til. Så smid lige de restende 50 cm, vi har tilgode kære vejrguder, gerne i nat. En hel dag til det hemmelige projekt, det er hvad jeg ønsker mig.
Så beder jeg ikke om mere denne uge ;o)

Ps. husk skovl, tæppe og madpakke, de af jer der skal ud med bil i dag. You never know!

1 kommentar:

  1. Jeg er lige kommet hjem efter at have kæmpet mig vej gennem snemasserne. Hvis det fortsætter sådan, bliver det uden tvivl snefri i morgen! Jeg krydser fingrer på dine og mine vejne, for har personligt 8 timers forelæsning og 150 siders læsning til dagen i morgen...
    Vi kunne bruge en fridag, os to.

    SvarSlet