onsdag den 3. februar 2010

...sne? Wo bist du?

Ok, jeg ved man skal passe på hvad man ønsker sig, men nu havde jeg ligesom ønsket mig snestorm her til morgen. Nada! Intet ! Zero!
Selv om det er mærkt endnu, ser himlen endda næsten klar ud, med små flof skyer - DET VAR IKKE AFTALEN.....
Så ikke at gøre, jeg må begive mig op, i bad, og ud på landevejen til Strib, hvor dagens temadag er sat stævne. Hurra for mig og mit entusiastiske overskud....

Forresten, jeg har 3 faste læsere nu - det er mega cool :o)

2 kommentarer:

  1. For mig må der også gerne komme snestorm, for jeg arbejder hjemme fra. Men kan godt se det ikke er så sjovt for dem der skal ud og køre hverdag for at få afl. børn i inst. komme på arbejde osv. Men, men vi fik da lidt sne :O)
    God dag til dig.
    Kh Birthe

    SvarSlet
  2. Ok, fair nok at de andre skal komme frem og tilbage, og det gjaldt så også for mig ;o) Så vidt jeg kunne se fik Fyn ingen sne i dag, omkring Middelfart, men deriomd en usædvanlig flot sol. Åh den sol.

    Arbejde hjemmefra - det er målet, så tillykke til dig :o)

    SvarSlet