søndag den 15. maj 2011

Erna, jeg husker!

Erna hed hun. Min håndarbejdslærer, der lærte mig at sy på maskine, brodere korssting og vist nok også at hækle. Hækle kan jeg ikke huske (undskyld Erna), men korsstingene og symaskinen mestrer jeg. Men fuck  lynlåse har fanden skabt. De blev ikke helt ....helt nøjagtige.

Pudebetrækkene er til to englebørn jeg endnu ikke har mødt. Min venindes kone, har i trendens ånd, født dem tvillinger, der skal døbes lige om lidt.
Så "moster" har vasket de beskidte havehænder, og har siddet foran komfuret og brodereret en pude til hver af de små dunhoveder.



P.s. Ønsker mig et strygejern

4 kommentarer:

  1. Enig, lynlåse er latterlige. Fine pudebetræk!

    SvarSlet
  2. Så finde, de er!

    Strygejern er overvurderede. Jeg ønsker mig én, der vil komme og bruge vores...

    SvarSlet
  3. Jeg vil gerne have et strygebræt. Ja undskyldninger har vi mange af ikke? Tillykke med englebørnene.

    SvarSlet
  4. Pudebetræk med navn på er altid et hit :)


    Hilsen

    Pelle
    restaurant i København
    http://restaurantikøbenhavn.dk/

    SvarSlet