lørdag den 19. februar 2011

Det ovenpå

Det udvikler sig på 1. salen. Stille og roligt. Heldigvis er weekenden håndværkerfri. Det er nok bedst for alle parter, efter mit spar anfald midt på ugen. I dag gik jeg rundt deroppe. Solen skinnede ind, vægge var spartlet, jeg havde ryddet op, og der er sat dørkarme i.

Jeg tror på det nu. Jeg kan igen se det, og det bliver fint :o)

 Det store gæste-hobby-biblioteksrum

Indgangen til hhv. soveværelset (venstre) og badeværelset (mit-mit-mit-mit)

Det lille bitte soveværelse, hvor der lige kan stå en 140x200 seng under udsigten til Hr. Bøgetræ



 Ellers blev dagen i dag brugt med at pleje tømmermænd, af blot 3 glas vin - godt gået ikk? Fik færdiggjort en barselsgave og fik med salt og cola genoprettet væskebalancen 


Nu er solen gået ned over banehuset og katten og jeg siger godnat for i dag.
Kh 

4 kommentarer:

  1. Sig til når du får brug for en bibliotekar til biblioteket. Det ser spændende ud. Det hele.

    SvarSlet
  2. Det tegner flot, men jeg har nu hele tiden troet på det...det er nemt nok, når man ikke skal bo i det :-)

    SvarSlet
  3. Ejjj for hulen da, hvor bliver der bare fedt de oppe !!!!

    Hyggehygge

    Marianne

    SvarSlet
  4. Hej Kristine, velkommen til og tak for tilbuddet. Tror dog mine 3 bibliotekarvenner ville blive tøsefornærmede, hvis jeg indbød andre ;o) Men velkommen hertil :o)

    Lavendel - godt du er en troende, du og mig begge to

    Marianne - ja, det gør :o)

    SvarSlet