torsdag den 16. december 2010

Hjerte 16

De hober sig, gør de. Julehjerterne, der ankommer i en støt strøm med Post Danmark. Hver dag kigger jeg om der er noget i hjerterne. Det er der ikke. Og afsenderen fortæller mig, at det ikke er konceptet. Hjerterne er der for hjerternes skyld. Ok så. 

Mit ynglings er fortsat det pink/røde diskohjerte, men jeg er i hjertet også en danse-disko-mus.

Dagens 3 forsøg på positivitet:
  1. Fandt nye muligheder på YouTuben i aftes. Som et led i min psykoedukation ( Psykoedukation - betyder undervisning i psykisk sygdom og symptomer ) læser jeg p.t. en del teoretisk stof. Det kan blive lidt....tørt. Men tuben kan også, her ligger diverse "educational programmes".
  2. Er færdig med julegaveindkøbene og er tilfreds med resultatet.
  3. Modtog i går 2 julekort. Jeg elsker julekort og skriver selvfølgelig også selv. 

I dag trækkes vinderne til Mødre Hjælpens store Blog konkurrence. Kl. 16.00 helt præcist. Ved sidste optælling, var det lykkedes at samle kr. 17.000 + ind - hvor fint er det lige? Meget fint skulle jeg mene. Så nu vil jeg gerne vinde min bunke, ville jeg mene. 
Deltog du?

2 kommentarer: