søndag den 17. oktober 2010

Dagen før dagen

Det er i morgen tidlig, at de sætter kniven til mit håndled. Det første håndled, højre. Truth be told, så har de sidste dage handlet meget lidt om håndled, sygemelding og mulig nedsat funktionsnedsættelse, men mere om:


Yes Mam, det er nu de begynder at lægge de fine hollandske tagsten. I love it/them.


Hende her, kommer i morgen og holder mig i hånden, den venstre og for at pleje mig - for jeg er en total dårlig patient. Ynk og brok, det er hvad jeg plejer. Stakkels hende ;o)


Kære blogland, jeg kigger ind, når jeg kan og updater. Pas på jer selv.
Kh

3 kommentarer:

  1. Uhhhhhh - skal sende dig en masse tanker !!!

    Håber det hurtigt bliver godt og du kan mærke bedring !

    Og hvor bliver det dog bare hammerende flot dit hus !!!!

    Hyggehygge
    Marianne

    SvarSlet
  2. Og du må passe på dig/jer!
    Held og lykke med operationen.

    Kh Karina

    SvarSlet
  3. GODT du har én til at holde dig i den anden hånd :-) Jeg er aldrig blevet opereret, så jeg ved ikke helt, hvordan det er at gå og vente på at nogen skal skære i én .... Jeg håber, det går godt i morgen, så du kan slippe med et minimum af brok og ynk ;-)

    SvarSlet