onsdag den 21. juli 2010

Too Green?

Det er varmt her på job. Og meget stille. Trods mellemlang videregående uddannelse og 12 års erhverserfaring har jeg i dag:
  • Støvsuget meget stor butik (400 m2)
  • Skiftet Firma flag på 4 flagstænger
  • Møvet rundt på indernettet efter hhv. nyt blog design (u like?) og en brugt trimmer til haven (no luck)
  • Talt i telefon med diverse mennesker (7), der hellere ville have fat i mine kolleger
  • Talt i telefon med 3 mennesker der gerne ville tale med mig (og have sponsorpenge)
  • Spist frokost aaaaleeeeeene i stor frokoststue
To dage i samme tempo art (+  3 timer mere i dag), før weekend.

2 kommentarer:

  1. Det er godt nok en sjat at støvsuge, og så i den hede !!!

    Kan rigtig godt lide den blå farve - Den er hyggelig....

    Var så heldig at Fruen min kom og spiste frokost sammen med mig på arb--- SÅ hyggeligt !

    Hyggehygge
    Marianne

    ps... hold ja... fedt - kun 2 dage til weekend !

    SvarSlet
  2. So blue - og det klæ'r dig.

    SvarSlet