søndag den 25. juli 2010

Sker der noget eller hva?

Nuuj, jeg syntes det trækker i langdrag med den ombygning/tilbygning af 1. salen
Byggetilladelse indhentet - tjek (i maj)
Tilbud indhentet - tjek (i juni)
Håndværkere tilbage fra ferie - tjek

Denne weekend skulle der så startes, men nej, trælasten leverer først på tirsdag F fair nok, de fik ordren fredag, men alligevel. jeg er jo klar:

- flytte blomsterbed foran hus, hvor træveranda skal ligge - tjek
- flytte terrassefliser foran hus, hvor træveranda skal bygges - tjek
- nedrivning af indmad, på 1. salen - tjek
- lem fabrikeret til afskærmning mod byggerod på 1. sal . tjek
- campingsvogn indkøbt, som bolig i larmende, støvede perioder - tjek
- gulv i entre dækket af med papir, mod beskidte håndværker fødder - tjek

Så jeg er klar.







5 kommentarer:

  1. hu hej - hvor det går....skal vi lige mailes ang et besøg?????

    SvarSlet
  2. Hold da op. Kan godt være du synes det går langsomt. Men jeg synes da du får meget fra hånden. Her kan vi ikke engang styre en lille bitte have på 100 kvm. ;-)

    SvarSlet
  3. Ser altså hyggeligt ud med den campingvogn.

    God søndag
    Hyggehygge
    Marianne

    SvarSlet
  4. Jeg har læst tilbage for at få det hele med, og her skal lyde et højt hurra fra mig. Du ER modig og det tager tid at lære at være åben og ærlig over for fremmede. Du er ved at tage skridt til at fortælle lidt mere om dig selv, og jeg syntes det er stort. For mig er det bestemt ikke for meget, og jeg glæder mig over at lære dig bedre at kende.

    Jeg vil også lige sige, at du ikke skal føle dig forpligtiget til at dele ud af dig selv, selvom du kommer hos mig og andre, der gør det. Vi er alle forskellige og kan skrive hvad vi selv vil, men jeg tror faktisk at du vil mærke med tiden, at det hjælper at åbne lidt op herinde. Hjælper på den måde, at du får luftet lidt ud i dine tanker, og at der kommer respons som kan bruges til noget.

    Jeg kender jo til den tilstand du beskriver, den med at følelser kun huskes i nuet, og du kan altid maile mig, hvis du har brug for at læsse lidt af, eller bare sludre lidt. Afstanden bliver heldigvis lille i denne netverden, og det er lettere at komme i berøring med mennesker man ellers aldrig ville møde irl :-)


    Rigtig god tirsdag og knus
    Henriette

    SvarSlet
  5. Kære, jeg har givet dig en award :-) Om du vil modtage den og lege med eller ej, betyder ikke så meget, men du skal søreme have den alligevel. Kig lige over og se hvilken..

    Mange knus Henriette

    SvarSlet