lørdag den 3. juli 2010

Katzzen jammer del 2,3,4,5,6,7,8-....34 und schluss!

Det var her, der skulle stå en sjov historie om dagens kattelem konstruktion/montering. Jeg orker ikke. Andet end punktform:
  • Tyske manualer er geniale
  • Tyske produkter er ikke nødvendigvis geniale
  • Dette tyske produkt skal undgås, med mindre man har en kat på 12 kg med muskler, der ikke er bange for at mase snuden (min vejer 3,1 kg og er lidt forsigtig)

  • Dette produkt, kan hvis købt, og kvittering smidt væk, modificeres med hhv. UHU-kontaktlim, stiksav og akrylmasse. (Note til selv: Opdatér liste over produkter der ikke kan undværes: Gaffa, strips, spartelmasse, UHU).
  • Uanset hvor lousy en Jørgen Leth jeg er, og lort produktet er, så er Katten dagens helt:



P.s. Anderledes anbefalelsværdig er udebruser på en varm dag som i dag. NØJ, det er godt.

6 kommentarer:

  1. I er begge to simpelthen så dygtige!

    Ps. Jeg er på en måde lidt lettet over, at jeg ikke er den eneste der kalder mit kæledyr 'baby'.

    SvarSlet
  2. Hvor fiiiint!
    High-paw herfra :-)

    SvarSlet
  3. Mine har flået selve lemmen af, når der races direkte ind i et spring....godt at se babyen komme ud - så kan den vel også finde ind igen...

    SvarSlet
  4. Jeg måtte altså lige fnise lidt over Jørgen Leth (det er jo ham med Tour de France), mon ikke du tænkte på Flemming (ham med det´Leth?)

    Dygtig kat. Kommer den så selv ind igen?

    SvarSlet
  5. - alle kæledyr er baby's NotDaisy, sådan er reglerne
    - tarrrk Vita!
    - Katten racer ingen steder endnu med den lem Lone, total race sikker er den;o)
    - For f...sake Eva, du har ret, det er den anden Leth selvfølgelig, ikke ham med alle damerne på Haiti.
    Desværre kommer katten ikke selv ind igen. Hun nægter og venter tålmodigt (stædigt), på at jeg skal ind af en dør. Hm, mon ikke hun lærer det

    SvarSlet
  6. Succes og triumf - og hvor er baby smuk!

    SvarSlet