lørdag den 5. juni 2010

Otterup = Twin Peaks?

Vågner kl. 06:00, solen skinner, fuglene synger. Jeg tager en kop kaffe under armen rundt i haven. Det lover for endnu en dejlig solskinsdag.

20 minutter senere
Tåge og et fald i temperaturen på 5 grader. Hvad sker der for det?


For lige at følge op på fortelts føljetonen. Vi kiggede på det i aftes, katten og jeg.


Vi besluttede at lade det stå, og vente på kæresten, der kommer i morgen med indbygget tålmodighed og organisatorisk tilgang til tingene.

Ugen har bl.a. budt på lille uheld med brændesavning, rustne søm og efterfølgende stivkrampevaccination

 Nej, det er ikke mit lår, men min muskuløse læg, closeup.
Heldigvis kan jeg tage vare på mig selv, med klorhexidin og plaster


Det største scheisse, var ganske rigtigt computeren, der besluttede at stå næsten af, efter at garantien formentlig er udløbet. Min pc pusher, mener skærmen er gået, så for nu ser det sådan ud herfra

 Ekstern skærm. Men så længe der er kaffe.......
God lørda'da, måske med tåge, måske med sol.
Og Kærlige hilsner til Lavendelgårdens blogtræf

5 kommentarer:

  1. Ja, vi siger tak! god dag osse til dig!

    SvarSlet
  2. Hej Prophecy!
    Jeg er ret begejstret for din kat, den ser virkelig ud til at gå ind for sagen ala fortelts-rejsning udi manuallæsning!
    Håber det ved fælles hjælp bli´r til et fortelt :0)
    Knus

    SvarSlet
  3. AV... det var da nogle slemme søm !!!

    Håber det er lykkes at få hejst forteltet !!!

    Hyggehygge
    Marianne

    SvarSlet
  4. Jeg vil da håbe at det blot er tågen, der minder om Twin Peaks. Jeg elsker den serie, men den er fandeme spooky!
    Imponerende billeder af dine blodige skader :-)
    Er teltet egentlig kommet helt op i mellemtiden?
    Og, bliver nødt til at sige det igen: (men jeg hvisker kun, tænk, hvis mine hørte det, OMG!): I love your cat!

    SvarSlet
  5. Det nå være noget lokalt ovre hos dig :-) Vi havde det lækreste sommervejr hele lørdagen, men nu øsregner det ;)

    SvarSlet