lørdag den 6. marts 2010

The magic

It's done. Jeg er bosiddende, på egen matrikel i Nordfyns Kommune. Nyt sygesikringskort, ny udsigt fra PC'en, til knap 800 m2 have, der skal udfolde sig de næste måneder.
God hjælp fra venner og kæreste, til flytning, maling og udpakning. Nu betændt skulder af overanstrengelse, men glad, tilfreds og taknemmelig. Ikke alt er på plads, langt fra. Men jeg er. Jeg er på plads.

See how it went:
Der males, og alle vil helst være i køkkenet!

Kæreste overtog køkkenet.
Husejeren forsøger at overskue situationen. Bemærk det sexy outfit. 

Sol og kasser i carport.
Sol og ugeplan.
Kæresteboller. 
Det fineste. Mit nye værksted, der har vist sig at være mere brugbart end forventet. Det blev derfor indrettet, før noget andet....
The insides.
Brændeskuret. Som understøtter min største glæde - Brændeovnen.


Det er her magien fremover sker. Følg med!

5 kommentarer:

  1. Hvor ser det dejligt ud, tillykke med indflytningen :-)

    SvarSlet
  2. Åhh hvor er det bare et lille fint sted. :)

    SvarSlet
  3. Stort tillykke med indflytningen !!!

    Og hvor ser det fedt ud med alle de mennesker i køkkenet, og alligevel står der lige en fin buket blomster i hjørnet !!!

    Ser rigtig dejligt ud det hele !! Og ja.. en brændeovn er super super dejlig !!!

    Hyggehygge
    Marianne

    SvarSlet
  4. Ja, til lykke med det - ser godt ud!Der skal du nok falde til...

    SvarSlet
  5. Arj, hvor ser det bare vidunderligt ud!

    SvarSlet