onsdag den 24. februar 2010

Hurra For Lavendel Teknik Damen

Troede det var min arbejdspc, der lavede numre, da jeg i formiddags ikke kunne skrive. men nej, 'herhjemme' var et også galt.
Lavendel , har fundet en midlertidig løsning: Brug den gamle editor.

Hvorom alt er. Jeg er udsmattet efter en lang, hektisk men god dag på job. Skal på temadag i morgen i Horsens og være foredragsholder, så jeg har powerwpointed big time i dag amongst andre praktiske forberedelser. Afgang kl. 07.00 i morgen tidlig. Men i skal ikke snydes for det endelige resultat af kommode-rytteriet.
Her er de to færdige af slagsen:


her er den lille, den mangler blot de sidste håndtag. Desværre valgte jeg at male siderne i begge kommoder - Selvom mange frarådede det. Rådene læste jeg dog først efter jeg havde gjort det. Nu er skufferne lidt træge, så de skal slibes. Men magter ikke nu.

Den store, har modsat den lille ikke fået nye 'håndtag'. Jeg blev for nærig, da de kostede 29 kr. stykket og jeg i alt skulle bruge 20 (har endnu en kommode til et senere projekt), så kun den lille, der skal bruges til kæreste-kommode, fik nye.


Så den store (Bertha), fik sine oprindelige håndtag på igen, de er nu heller ikke så ringe.
Jeg har gemt de 6 håndtag til den lille, fordi de er pæne. Tror jeg sætter dem på en chance-away i morgen, hvis jeg husker at tage billeder.

Men alt i alt er jeg ganske tilfreds med de ca. 20 timers arbejdsindsats.

5 kommentarer:

  1. Hold kæft, hvor er de bare blevet hammerende flotte !!!!

    Synes de gamle håndtag er rigtig flotte ! Ja det er de nye altså også... men..

    Håber det bliver en god dag i morgen, og.... Nu er det snart Søndag !!!

    Hyggehygge
    Marianne

    SvarSlet
  2. Flot arbejde ! Det er bare med at samle gamle håndtag og knopper, når man træffer på dem.

    SvarSlet
  3. Sikke inspiration du giver her på din blog. Jeg synes ikke, der er noget skønnere og mere terapeutisk end arbejdsprocessen ifm at forny og "forsmukke" gamle ting - det er sejt arbejde, men hvor det blevet flot:-)

    SvarSlet
  4. @ Jule Mig, det bliver en god dag og en god uge, jeg kan mærke det.
    @Lavendel, ja, greb og knopper er fede.
    @Charlotte, velkommen til, er glad for at du kan lide min blog - det er også min passion :o)

    SvarSlet